»Bistveno je, da ne izgubimo primarnega zagona in obdržimo potrebno raven ambicij.«
»V preteklosti se je zelo jasno pokazalo, da Slovenija potrebuje celovito zakonodajo, predvsem mora sistematično urediti in povezati področje vzpostavljanja infrastrukture za alternativna goriva v prometu, uvesti pa mora tudi mehanizme za spodbujanje prehoda na alternativna goriva.«
»Ne smemo biti prepozni, in tu nastopi vloga politike, da pokaže več ambicij.«
»V večini držav EU-ja je v cestnem prometu tako prevladovalo dizelsko gorivo.«
»Sintetična goriva v prometu pomenijo, da se izpusti iz prometa selijo v druge sektorje. Proizvodnja sintetičnih goriv je vendarle tudi povezana z določenimi izpusti. Na eni strani tako dosežemo brezogličenje v prometu, se pa en del emisij preseli v druge sektorje.«
»Za transport imamo jasno kaskado: ve se, da bodo določene količine goriv pridelovali iz biogoriv, seveda pa biogoriv ni dovolj, zato bomo imeli – ob elektriki – tudi tako imenovana e-goriva.«
»Prevozniki zahtevamo takojšnjo regulacijo cen goriv ali pa da vlada uvede posebno komercialno gorivo za cestni transport, vsaj dokler se ta politična kriza ne umiri.«
»Slediti moramo rešitvam glede alternativnih goriv, ki jih uvaja Evropa.«
»Za nas širjenje cestnega prometa ni več aktualno in niti ne zanimivo.«
»Promet je namreč največji porabnik energije v Sloveniji, želimo pa, da bi lahko čim prej deloval brez fosilnih goriv.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju